tirsdag 24. mai 2011

Vest a la villrose og sukkerspinn

Nussevest

Vips, så var nok en Enkel vest i størrelse 1 år ferdig!

Her er garnet det samme som i den grønne vesten og de lysegule vestene, men jeg har brukt fargen villrose i Pickles Økologisk Bomull, tynn og i Abuelita Baby Merino har jeg brukt fargen sukkerspinn. Søtt, søtt, søtt! Jeg ville ha feminie og søte knapper som sto til plagget, og falt for disse i perlemor. De skinner lett i rosa og står veldig fint til vesten. Så fornøyd!



Ønsker med dette alle mine lesere en riktig god tirsdag!

12 kommentarer:

  1. Så fantastisk flott. Herlig rosafarge! Eg er godt i gang med min, men den er i størrelse 7-8 år så tar nok litt tid før eg får vist den fram.. Fin tirsdag til deg òg :)

    SvarSlett
  2. Så fin den er - jeg må nøjed med at hækle :)
    flot arbejde du

    x

    margit

    SvarSlett
  3. Wow du strikker fort - er ennå ikke ferdig med babyteppe jeg startet på før påske (men har jo heklet en del i mellomtiden da...)

    SvarSlett
  4. Her går det unna så det suser. Herlige farger.
    Klem Tone

    SvarSlett
  5. Dejlig model i fin farve.

    SvarSlett
  6. I love it!!! Den er SÅ fin!!

    SvarSlett
  7. Her går det fort på strikkefronten.
    Nydelige vester i herlige farger!
    Pernilla

    SvarSlett
  8. Så søt den var! Får mer og mer lyst til å strikke denne selv.. :)

    SvarSlett
  9. Fiiiin! En gang, når ting roer seg litt... da blir det veststrikking på meg altså!

    SvarSlett
  10. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  11. Den var kjempefin og herlig sukkersøt!

    SvarSlett
  12. Kjempesøt vest:) Jeg har en helt maken (bortsett fra knappene da), og min nesten-15-mnd-gamle frøken bruker den så og si hver dag. Den sitter kjempefint på, og er ikke altfor varm. Veldig fornøyd med den :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...