mandag 19. november 2012

Bella's Mittens i fint lysebrunt

Fine votter i deilig søndagssol

Mine første Bella´s Mittens er ferdige, godt fornøyd med resultatet. Har brukt Rowan Cocoon, og elsker det. Veldig fine farger og førsteinntrykket av garnet er at kvaliteten er meget god. Oppskriften var forholdsvis enkel å følge, i alle fall når jeg plukket ut den norske oversettelsen.

Opprinnelig hadde jeg tenkt vottene til meg selv, men jeg skal strikke et par til. Disse gikk nemlig i går til en niese som fylte år i går. De er kun brukt til photoshoot, intet mer - lover! :)

Har et nytt par på pinnene allerede. Hu hei som det går!

Riktig god start på uken, alle sammen!

12 kommentarer:

  1. Herlig flotte votter! De ser enkle, men veldig dekorative ut. Jeg har også lyst til å strikke slike :-)
    Ha en flott uke!!

    SvarSlett
  2. De ser varme og pusete ut! Heldig den som fikk disse!

    SvarSlett
  3. Disse ser så gode ut! Har de på strikkelisten min, men er redd for at de må vente til etter jul...

    SvarSlett
  4. Vottane dine blei kjempefine i det garnet og ikkje minst den fargen :) Eg har sjølv eit slikt par på pinnane, men i kortversjonen for ein gongs skyld :)

    SvarSlett
  5. Så flotte de ble! Det mønsteret er veldig avhengighetsskapende, vær advart:) Hos meg kom vottene på rekke og rad.

    SvarSlett
    Svar
    1. Det tror jeg på! Har straks ferdig nr to, og trenger i alle fall to par til.

      Slett
  6. Lekre Bella's!
    Tipper mottakeren blir godt fornøyd med de :)

    Står på strikkelista mi, men jeg vegerer for alt som heter fletter.

    HA en fin dag :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Flettene var slett ikke så vriene! Hopp i det!

      Slett
  7. Nyyydelige!
    De så herlig myke ut også. <3

    SvarSlett
  8. Nydelig farge :-) Det ble så jeg kjøpte et par av disse i fjor jeg...rakk liksom aldri å strikke til litjtupp :-P

    Ha det godt - klem Siv

    SvarSlett
  9. Hei,
    Dei vottane var virkelig fine. Likte dei godt. Såg gode, mjuke og varme ut. Fristandes å strikke :))
    Flott blogg du har.
    God Torsdag til deg.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...