fredag 13. september 2013

[AVSLUTTET] 4 år i dag!

SE HVEM SOM VANT!
I dag er det 4 år siden det aller første innlegget ble postet på Strikk og tøys-bloggen!

Gibort-presang i anledning 4 årsdagen!

Det synes jeg skal markeres og jeg har funnet fram til en Gibort-presang jeg selv synes er fin :-)

Dersom du og synes den er fin, har lyst til å vinne og har lyst til å bli med og feire bloggen, legger du igjen en kommentar til dette innlegget. Om du ikke har blogg, må du huske å legge igjen e-postadressen din så jeg får tak i deg når du vinner.

Det gis ingen ekstra-logg for å dele innlegget, men jeg synes det er veldig hyggelig om du gjør det, på blogg eller Facebook eller slikt.

Presangen består av et sett knallgode rosa kluter strikket for hånd av 100% bomull. Det er verdens beste kluter. Seriørst. En minitommestokk - supersnedig og kjekk både til hjemmebruk og til reise. Og et par hodeskallestrikkepiner i størrelse 9! Kule, ikke sant!?

Blant de som blir med og feire bloggens 4 første år, trekker jeg en vinner av denne presangen om en drøy uke, nærmere bestemt på mandag 23. september. SE VINNEREN HER!

Hipp, hipp, hurra!

146 kommentarer:

  1. For en kul premie! Og gratulerer med fire år! :)

    SvarSlett
  2. Hipp, hipp hurra for 4-års dagen! :-) Fine bloggen!

    SvarSlett
  3. Gratulerer med fire år. Du er en av mine faste blogger jeg må innom for tiden. 🌹

    SvarSlett
  4. Gratulerer med 4 år! Flott premie:)

    Mvh Hilde K
    hilkvi(at)frisurf.no

    SvarSlett
  5. Så gøy at du har blogget om noe så gøy som strikking i 4 år. Keep it up! Monika
    M.k.haland@hotmail.com

    SvarSlett
  6. Gratulerer så mye med 4 år, elsker bloggen din!
    Lykke til videre :-)

    Stine
    stine.renden@gmail.com

    SvarSlett
  7. Gratulerer så mye med 4-års dagen! Råtøffe strikkepinner :)

    SvarSlett
  8. Gratulerer så mye med 4-års dagen! Råtøffe strikkepinner :)

    SvarSlett
  9. Gratulerer med 4-årsdagen. Flinke Siri :-)

    SvarSlett
  10. Gratulerer så mye med jubileum :)

    SvarSlett
  11. Gratulerer så mye med 4 år, blir gjerne med :)

    SvarSlett
  12. Gratulerer!! Jeg blir gjerne med på feiringen ;)

    SvarSlett
  13. Gratulerer med fireårsdagen! Så tøffe strikkepinnar :)

    SvarSlett
  14. Gratulera med dei fire år! Måtte det bli mange fleire bloggeår!! Eg er gjerne med på trekning, gutane mine ville elska at mor strikka med dødningehovud på pinnene!

    SvarSlett
    Svar
    1. He he, det tenker jeg! Jeg satser på flere år - takk!

      Slett
  15. Gratulerer og ja til flere år med super inspirasjon! :)
    hei-loe@frisurf.no

    SvarSlett
  16. Gratulerer medde første 4 årene.
    Flott premie du gir bort.
    Ha en fin helg.

    SvarSlett
  17. Stort gratulerer!!!
    Har bare så utrolig lyst på slike strikkepinner, smil!
    Klutene er i så flott farge!
    Håper det er OK at jeg "stjeler" litt den flotte ide jeg fikk av deg, smil, å strikke noen kluter og håndklær til julepresanger!
    Det er best å begynne nå, men jeg tror det vil gi ekstra giv å starte opp med disse pinnene!
    Ønskedrømmer...

    Beste hilsen
    Bente Hagen
    netlohell@hotmail.com

    SvarSlett
    Svar
    1. Kjempehyggelig om du lager kluter og slikt til jul! Det er en helt perfekt gave!
      Tusen takk for at du ble med og feiret!

      Slett
  18. Dette var da nydelig.. krysser fingrene for at jeg kanskje vinner....

    SvarSlett
  19. Jeg er med. Gratulerer med 4 år :) min blogg er snart 2 år, feiringer er gøy !!!!! Har vært følger her en stund, fin blogg du har - liker spessielt stripeteppet på verandan din - skikkelig fargesprakende og nydelig :) Ha en fin dag :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Feiring er kjempegøy! Takk for at du ble med på feiringen :-D Lykke til med dine neste to år med blogging - det går fort :-D

      Slett
  20. Gratulerer så mye. Har fulgt bloggen din lenge:-) Blir gjerne med i trekningen.

    SvarSlett
  21. Gratulerer! Fin blog og fin premie. Hilsen Hildeness (ravelry)

    SvarSlett
  22. Hipp hurra på dagen:-)) Lykke til



    lenalinnea@hotmail.com

    SvarSlett
  23. Gratulerer med 4 år!!!!!!!!!!!

    SvarSlett
  24. Jeg er med
    Gratulerer så utrolig mye med 4 års dagen!!! :D

    vennlig hilsen Isabel Aanes
    e-mail: togepi90@hotmail.com

    SvarSlett
  25. Grattis med 4 år, synes du er flink og jeg har hatt deg på følgelisten min lenge :) Klem fra beth

    SvarSlett
    Svar
    1. Så hyggelig! Takk for at du er med på feiringen :-D

      Slett
  26. Gratulerer med 4 år! :)For en flott give away! Jeg har delt her; http://www.konkurransenett.no/side/bli-medlem/tipsetAv/frktonepus - håper mange flere blir med :) Hilsen Tone, frklangenes@hotmail.com

    SvarSlett
    Svar
    1. Hurra for deg som fyller ditt år ja deg vil vi gratulere ... Ha en fin bloggfeiring :-) her Xes fingre og tær flott premie

      Slett
    2. Så gøy at du har delt på konkurransenett, Tone :-D

      Super bloggfeiring, takk Solveig!

      Slett
  27. Tillykke med de 4 år :)

    SvarSlett
  28. Gratulerer! Du er en av mine faste inspirasjonsblogger :)

    line.leirvag@gmail.com

    SvarSlett
  29. Gratulerer! :)
    sorgenfri2#hotmail.com

    SvarSlett
  30. Hei!
    Kjempestilig premie :)

    Gratulerer med 4 år!

    i_Sen3@yahoo.no

    SvarSlett
  31. Jeg blir veldig gjerne med på trekning :)

    Mvh. Kristine SKS
    E-post: kristine907@gmail.com

    SvarSlett
  32. Ja! Jeg vil gjerne bli med i lotteriet! Så fine premier!

    SvarSlett
  33. Gratulerer med 4 år:) Blir spennende å følge deg videre også.
    Laila H jovanem@online.no

    SvarSlett
  34. Kul premie, og gratulerer med 4 år. Jeg slenger meg med :)
    majken(ætt)gmail.com

    SvarSlett
  35. Gratulerer med 4 år =D Det var stilig gi-bort.

    Mvh Linda
    lindal248@hotmail.com

    SvarSlett
  36. Gratulerer med vel overstått bloggbursdag! Håper det blir minst fire inspirerende år til frå denne kanten :)
    Syns du har ordna til ein herlig gi bort. Fortsatt finfin søndag.

    SvarSlett
  37. Gratulerer med 4 år. Dette er stort! Lykke til alle sammen, stor klem fra Nikita :)

    SvarSlett
  38. Gratulerer med bloggbursdag!
    Jeg er jevnlig innom hos deg.

    SvarSlett
    Svar
    1. Ps.Jeg har gi-bort jeg også for tiden.

      Slett
    2. Superfin gibort du hadde! Jeg var for treig til å bli med :-D Takk for at du var med på min!

      Slett
  39. Gratulerer med fire år! Det er kjekt å følge med på bloggen din!

    SvarSlett
  40. Gratulerer! Jeg følger med bloggen din, kjempeflotte ting du lager!

    Jorunn_ma@hotmail.com

    SvarSlett
  41. :)

    andrea.hjeldnes@hotmail.com
    Beste ønsker fra Andrea

    SvarSlett
  42. Hipphipphurra! Jeg følger med, og henter masse inspirasjon her! Gratulerer med 4 år!

    SvarSlett
  43. Gratulerer så mye med 4 årsdagen!! Hipp, hipp HURRA :) Selv om jeg ikke kommenterer så ofte, så leser jeg hvert eneste innlegg du har. Å det er mye inspirasjon å hente hos deg :) Håper du fortsetter med bloggingen i 4 nye år - minst! Krysser fingrene for at jeg er den heldige vinneren :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Så utrolig hyggelig å høre :-D Det morsomste av alt er når det jeg gjør inspirerer andre. Tusen takk for at du ville være med på feiringen!

      Slett
  44. Gratulerer med 4 års dagen :) Jeg vil gjerne være med på din give away.
    Ønsker deg en fin ny uke :)
    Anette

    SvarSlett
  45. Gratulerer så mye med 4 år! Liker bloggen din veldig godt, du har liksom så koselig stemning her inne foruten at du lager veldig mye jeg liker :) Kjempekul gave da, gitt!

    SvarSlett
    Svar
    1. Så godt å høre - det varmer! Takk for at du er med og feirer :-D

      Slett
  46. Hei! Gratulerer med 4 års dagen. Jeg leser stadig bloggen din!! Ha en fin dag!! Anne Kari :-)

    SvarSlett
  47. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  48. Gratulerer jeg synes selv denne bloggen er kjempe fin!!Fortsett slik du har gjort!


    jobekny@gmail.com

    SvarSlett
  49. Hipp hipp hurra for 4 år! :D
    Ha en flott uke!
    -Helene-
    riola@live.no

    SvarSlett
  50. Gratulerer så masse! Jeg leser bloggen din titt og ofte og koser meg med masse fin inspirasjon :)
    Ta gjerne en titt hos meg, jeg arrangerer også gi-bort i disse dager ;)

    Ha en super uke!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk, så gøy å høre! Og takk for tipset om giborten din, jeg har kommentert og lenket fra bloggen min :)

      Slett
  51. Gratulerer med 4 år,og masse inspirasjon. -Mvh.Wenche-

    SvarSlett
  52. Jøss, er det fire år siden?!? Gratulerer! Fin premie, så her må jeg være med :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Faktisk! Det har gått fort! Takk for at du er med på feiringen!

      Slett
  53. Gratulerer med fire fine år. Koselig giveaway. :)

    ma6ica@gmail.com

    SvarSlett
  54. Utrolig tøffe strikkepinner :) Slike kunne jeg tenke meg ;)
    mail: hildegunnw@rocketmail.com

    SvarSlett
  55. Gratulerer med fire år :)
    De strikkepinnene var helt rå!
    tina.triger@live.com

    SvarSlett
  56. Gratulerer med fire år! Og takk for en inspirerende blogg :)
    Mail: gurossen@gmail.com

    SvarSlett
  57. ÅÅÅH! For nokon kule pinnar! gratulera med jubileum :)

    SvarSlett
  58. Gratulerer med 4 år. Knallkjekke og inspirernede blogg! Hiver meg med i konkuransen, for de pinnene var skikkelig kule (og eg har ikkje pinner i den størrelsen ;-) ).

    Mvh
    Beate
    beateae@gmail.com

    SvarSlett
  59. Selvfølgelig vil jeg være med å feire :) Gratulerer med de første 4 og lykke til med de neste :)
    KLÆM

    SvarSlett
  60. Gratulerer!
    Kuule pinner! Sånne må jeg nok ha om jeg ikke vinner og! =)
    Kommer minitommestokken fra samme sted som strikkepinnene?

    Inger, ingsolbe@ifi.uio.no

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk!
      Minitommestokken har jeg kjøpt hos Søstrene Grene! Superkjekk, altså!

      Slett
  61. Hei! Nå har jeg linka fra bloggen min og blitt følger, og da er det vel på tide å gratulere med 4 år som blogger! Imponerende mange følgere du har!
    Jeg vil gjerne bli med på giborten din. Artig premie forresten.

    Ha en fin tirsdagskveld!

    Hilsen fra Ingunn i Numedal

    SvarSlett
    Svar
    1. Så morsomt at du er med og takk for at du lenker! Tusen takk!

      Slett
  62. Gratulerer med 4-årsdagen!
    - blir gjerne med på feiringen :)

    Hilsen HildeR
    mari_gull(at)yahoo.no

    SvarSlett
  63. Jeg blir med å feire. Fin blogg! Kjanskje du vil være med på gi borten hos meg og? strikkepause@blogspot.no
    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
    Svar
    1. Åh, morsomt med gibort! Jeg vil være med. Takk for at du ble med på min feiring!

      Slett
  64. Gah, dør på meg, verdens kuleste strikkepinner! Krysser fingrene her!

    SvarSlett
  65. gratulerer!!! melder meg gjerne på :)

    SvarSlett
  66. Gratulerer deg hjertelig. Veldig gjerne jeg er med.
    Ha en fin uke videre.

    SvarSlett
  67. Grattis med 4årsdag i blogg!!! Och vilken härligt vinst... Rosa - kan man få för mycket? aldrig!!!
    Och döskallestickor såååå cooooola... hihihi... :D
    (må bli på FB... ;))
    Må så grankott...
    Bim HD

    SvarSlett
    Svar
    1. Aldri, det kan ALDRI bli for mye rosa! :-D Takk for at var med og feiriet!

      Slett
  68. Gratulerer deg hjertelig. Veldig gjerne jeg er med.
    Ha en fin uke videre.

    SvarSlett
  69. Gratulerer deg hjertelig. Veldig gjerne jeg er med.
    Ha en fin uke videre.

    SvarSlett
  70. Gratulerer med 4 årsadgen på bloggen din 😃 jeg vilgjerne være med
    Fortsatt fin strikkeuke.
    Sissel

    SvarSlett
  71. Gratulerer med 4 år :) Jeg vil gjerne være med i trekningen av den kule premien :)

    Mvh Monika T(nika_nor@hotmail.com)

    SvarSlett
  72. Gratulerer med fireårsdagen.

    Marius

    grotan@hotmail.com

    SvarSlett
  73. Artig premie!
    Gratulerer med 4 årsdagen :D
    Camilla, skogsmusa@hotmail.no

    SvarSlett
  74. Jeg er med :)

    Hilsen Katrine Helle
    katrine_helle_8@hotmail.com

    SvarSlett
  75. Gratulerer med 4 årsdagen :) jeg vil gjerne være med.

    Mvh Anne Snefrid
    snefrid1@msn.com

    SvarSlett
  76. Så artig premie! Alltid gøy å bli inspirert av bloggen din og ikke minst inspirert av giveawayen! Har blitt mer og mer aktiv på "håndarbeid" selv men det er mer samarbeid med kjæresten - han bygger, jeg dekorerer!

    SvarSlett
    Svar
    1. He he, høres hyggelig ut :-D Takk for at du var med!

      Slett
  77. :)
    Hei Hei
    For en herlig premie :)

    Jeg gratulerer deg masse med 4 års jubileum :)
    Å jeg vil ønske deg mange mange år til med blogging.

    Ønsker deg en fantastisk fin høst.
    Stor hilsen fra Monica Karin
    canim_monica@hotmail.com

    SvarSlett
  78. Hei, vil gjerne være med på feiringen.Gratulerer med fire år.
    Hilsen Vigdis ( viva301@hotmail.com )

    SvarSlett
  79. Gratulerer med 4 års bloggejubileum! :) For en utrolig kul premie. Den hadde det vært veldig kjekt å vinne. :)
    Hilsen Aina
    ainameling@hotmail.com

    SvarSlett
  80. Åh, dette hadde passet veldig med alt det andre rosa jeg har i leiligheten min ;-)
    Vil ha!

    torilan1@hotmail.com

    SvarSlett
  81. Jeg er med :D
    Grattis med 4-årsdagen :)
    Rannveig Kh
    rankh@hotmail.no

    SvarSlett
  82. Hurra for fire fine år med bloggen din :) utrolig mye fint der :) hilsen Lisbeth. lizib_68@hotmail.com

    SvarSlett
  83. Alle sammen - dette var moro! Vinneren er trukket og er annonsert!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...