tirsdag 17. september 2013

Besøk i den nye Pickles-butikken!

Innbydende og lekkert
 
Da har jeg engelig besøkt den nye, knallfine butikken til Pickles-jentene på Grünerløkka. Det har blitt rålekkert. Synes du ikke? Har forsøkt å gjenngi noe av inntrykket gjennom et halvgodt mobilkamere.
 
De har fått bedre plass, lokalet er mer tilgjengelig og åpningstidene er fantastiske. Åpent hver dag! Han du tenke deg mer perfekt søndagssyssel enn å snope på nytt garn? Joda, det står høyt å sitte i sofaen med strikketøy, en kopp kakao og en skikkelig suppeserie på tv og, men du skjønner sikkert hva jeg mener.
 
Dagens utbytte? Tok med meg et par nøster tjukk aplaca som jeg har planer om å lage Bella-votter som jeg har strikket tidligere i annet garn. Gleder meg.
 
Lyst og åpen, og de lampeskjermene er så lekre!

Snop, snop, snop!

Oppskrifter på pad - veldig god service!
 
Har litt lyst på det brune garnet i kurven, men må ha en plan først :)
 
Gateplan

2 kommentarer:

  1. Skulle ønske jeg bodde i Oslo, eller var det oftere;) Ser ut som en flott butikk, og ja skulle gjerne brukt søndagsformiddagen der hehe:)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...